niedziela, 18 września 2011

#1. hej. :3

witajcie. ;3
no, to zacznijmy od tego.. jestem Klaudia, mam naście lat.
uwielbiam Nirvanę. <3 .
słucham też AC/DC. metallica.slipknot'a. system of a down. papa roach. :3
mój blog zostanie poświęcony życiu, modzie itp.

* * *
czasami zastanawiam się, co tak naprawdę robię w życiu.
ostatnio zaczęłam tańczyć hip-hop. ale chciałabym też grać na gitarze. zastanawiałam się też czy nie pójść na przesłuchanie w sprawie śpiewu... ale sama nie wiem czy bym chciała. także jest ciężko.

* * *
wczoraj spędziłam niesamowitą nockę z G. dziękuję Ci. :D.
' oj dana dana, posłuchałem szatana' . to było dobre.
Natanek rlz.
zachęcam też do obejrzenia Niekrytego Krytyka - Telezakupy.
wymiata. xd

yh. jutro znów szkoła.. -.-
kartkówka z maty... gorzej być nie mogło.
kartkówka z angla. zad. z angla.
i rozprawka z polskiego.. cudownie . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz